Mijnsimpel en de diensten van Simpel


Mijnsimpel is onderdeel van de Nederlandse provider Simpel en is een aanbieder van goedkope sim-only abonnementen. Bent u op zoek naar een nieuwe provider voor uw sim-only abonnement en wilt u meer weten over Simpel? Lees dan meer over deze Nederlandse provider op deze pagina. U leest op deze pagina niet alleen meer over de provider Simpel, maar dus ook over de dienst Mijnsimpel die de Nederlandse provider aanbiedt aan zijn klanten.

 

Mijnsimpel

Simpel: een toegankelijke aanbieder van goedkope sim-only abonnementen

Simpel is een Nederlandse provider die diverse voordelige sim-only abonnementen aanbiedt. Sim-only abonnementen zijn telefoonabonnementen waarbij u geen mobiele telefoon afneemt, maar enkel betaalt voor een simkaart met een specifiek aantal belminuten, sms’jes en MB’s om te internetten. U betaalt bij een sim-only abonnement dus niet voor een dure telefoon, maar betaalt maandelijks enkel de lage kosten van de diensten die u gebruikt op uw simkaart.

Simpel staat voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en maximale controle over de uitgaven. U heeft lage kosten omdat u geen toestel aan hoeft te schaffen, u kunt een plafond instellen om nooit over uw maandelijkse budget heen te gaan en u hoeft nooit een kredietcheck te ondergaan om klant te worden van Simpel. Iedereen is welkom bij Simpel en dit merkt u zeker aan de services van de provider.

Mijnsimpel

Simpel is even onderdeel geweest van T-Mobile, maar vanaf 1 augustus 2014 is het merk weer individueel gaan opereren. Dit betekent dat Simpel geen onderdeel meer is van een groter merk, maar weer functioneert als losstaand merk. Wel maakt Simpel nog gebruik van het snelle en betrouwbare netwerk van T-Mobile om klanten optimaal te bedienen.

 

Mijnsimpel

Mijnsimpel: transparantie voor alle Simpel klanten

Zoals al eerder vermeld, staat Simpel voor goedkope telefonie, duidelijke communicatie en maximale controle over de uitgaven. Om de duidelijke communicatie en maximale controle over de uitgaven mogelijk te maken, heeft Simpel Mijnsimpel geïntroduceerd. Mijnsimpel is een beveiligde omgeving waar klanten van Simpel kunnen inloggen met een unieke gebruikersnaam en een uniek wachtwoord om inzicht te krijgen in het abonnement, de kosten, het verbruik en de persoonsgegevens die in de database van Simpel staan. U kunt bijvoorbeeld bij Mijnsimpel inloggen om uw betalingsgegevens te wijzigen, maar ook om uw PUK-code op te vragen of uw PIN-code te controleren. Wilt u weten hoeveel belminuten, sms’jes en MB’s u al heeft verbruikt, dan kunt u dit eenvoudig controleren door bij Mijnsimpel in te loggen en uw verbruik in te zien. Wilt u uw plafond of het plafond van uw kinderen aanpassen, dan kan dit tevens in de online omgeving van Mijnsimpel. Kortom: het is een compleet platform voor alles wat met uw Simpel abonnement te maken heeft.

Omdat u alle informatie met betrekking tot uw abonnement in Mijnsimpel kunt vinden, hoeft u minder vaak contact op te nemen met Simpel om vragen te stellen of uw abonnement te wijzigen. Hierdoor bespaart u in de kosten, waardoor de belofte voor goedkope telefonie van Simpel nagekomen wordt.